יוצא מפגישה. בחוץ תשעים ושתיים פרנהייט בצל, בטלפון שלי תשעים ושתים הודעות. מספר לבן על רקע עיגול אדום – סם החיים.
מפתח ציפיות… אולי כמה לקוחות פוטנציאלים, אולי מוסרים לי שצ'ק שמן בדרך, אולי סוף סוף יש הופעות ומתארגנים על נסיעה לאיזה פסטיבל. (חלום שכבר לא יתגשם בקרוב) לא מתאפק. אני עדין שני צעדים אחרי הדלת, עומד כמו מכור בחדר מדרגות חשוך ומחפש זהב בתוך עיגול אדום עם מספר שאני לא רגיל אליו. בדרכ אני עומד על חמש עד חמש עשרה הודעות, בימים של שלושים אני מרגיש כמו מלך ליום אחד אבל תשעים ושתייים זה עוד לא קרה.

מקיש קוד סודי….

קבוצת גן הילד כבר בכיתה א – עשר הודעות סתם

קבוצת גן הילד כבר בכיתה א בלי הגננת – שתים עשרה הודעות מיותרות

אורנים הצהובה השכונה שלי – שלושים הודעות מבוזבזות

זקני צפת – שלושים ותשע הודעות בכיף – דאחקה, נימוס, אימוג'י, דאחקה, נימוס….

בסוף בסוף אחרונה חביבה התראה מסקוט. ידעתי שהפעם ההתרגשות הבלתי הגיונית של כתם לבן אדום ומיותר היא לא לחינם. סקוט הוא לקוח מטקסס שאני מאוד אוהב, לחברה שלו Emerge יש חטיבת פיתוח כאן בארץ. הוא כותב לי ולירון מנהל הפרויקט : 
"I asked for functionality, modernism & luxury You guys delivered".

וואו ההתלהבות לא הייתה לחינם.

הפרויקט של Emerge יצא לדרך בשבוע הראשון של הסגר במרץ. שלב התכנון כולו התנהל בגל הראשון מרחוק בZOOM תוך כדי שיעור במנהיגות של סקוט שהוביל אותנו קדימה בלי לראות בעניים. שלב הביצוע גלש עמוק לתוך הגל השני.

לסיפור של החלל כאן יש קטע מעניין. המרחב הזה היה בגלגול די רחוק שלו מועדון ובגלגול הקודם שלו היה משרד שגם אותו אנחנו עיצבנו. זאת תחושה מוזרה להגיע למקום שתכננת ועיצבת להרוס אותו ולהתחיל מחדש. היתרון הוא בבכרות שלנו עם הכל פינה, כל צינור, כל חור וכול סתימה. ידענו בשלב די מוקדם בתהליך התכנון איך לגשת לעיצוב המשרד בהתאם לאסטרטגיה שפיתחנו. 

המוטיב המרכזי שניסינו ליישם בפרויקט הזה הוא נקיון מקסימלי כיאה לחברה בתחום ה-Healthcare לצד וייב של חברת הייטק ישראלית צעירה.

בקיצור אמריקאי – ישראלי – נקי

השתמשנו בחומרים טבעיים ככל הניתן – בטון מוחלק ועץ.

הגוונים בקאלה פשוטה – לבן שחור עם טיפטוף של אייקונים וסימבולים שנוגעים בערכי המותג, עוד קצת לבן.

גופי תאורה – פסים של אור בסידור המשכי שלצד ההשתקפויות שנוצרו במקום הפכו למכפילי חלל.

קיבלתי מסקוט את המפתחות לעצב את הפרויקט ונהנתי מכל רגע. הצלחנו לגשר על המרחק והפרשי השעות בקלות וניהלנו יחד תהליך תכנון מעמיק ויסודי. כולל התהליך שלנו לבניה ופיתוח של אסטרטגיה מרחבית לעיצוב משרדים וסביבות עבודה שתפורה בול לצרכים של Emerge

לעמוד הפרויקט המלא